-->

26 Mart 2016 Cumartesi

THE FLASH: 2. SEZON 16. BÖLÜM İNCELEME




THE FLASH: "TRAJECTORY" İNCELEMESİ



Gönlümüzün efendisi uzuuuun bir aradan sonra nihayet geri döndü. En son gördüğümüzde Zoom maskesini çıkartmış bizleri delirtmişti. Bu bölümün biraz yavaş olmasını bekliyordum fakat The Flash bu, yavaş olur mu hiç?

Ekibin kafa dağıtmak, moral depolamak için dandik bir diskoya gitmeleri hoş olmuş. Cisco'nun gözleri kör eden dansına aşırı güldüm. Barry'nin Wally'yi tanıtmaya çalışması, Wally'nin anında Jessie'ye yürümesi güzeldi. İkisi arasında bir şeyler olmasını bekliyordum fakat Jessie şehirden gidince hayal kırıklığına uğradım. Wally ile biraz daha sahneleri olsun isterdim. Şöyle bir şey var sonuçta;


Gerçi çizgi romanda Jessie Wally'den hoşlanıyor ve onu öpüyordu ama olsun, dizi şartlarında bizim at yavrusu Wally'den gelmesi iyi olmuş. Dizimizin yeni kötüsü Trajectory'yi de ilk defa bu sahnede görüyoruz. Onun hakkında diyeceğim çok fazla şey var, gidin bir fincan çay ya da kahve alın, arkanıza yaslanın ve okumaya hazırlanın.

Öncelikle Trajectory kim ondan bahsedelim. Çizgi romanda Lex Luthor'un Everyman Project adındaki çalışması sonucunda süper güçlere kavuşan biri. Deney sonucunda ters giden bir şeyler oluyor ve Trajectory yavaşlayamıyor. Bir serum yardımı ile yavaşlayabiliyor. Dizidekinin tam tersi yani. Aslında son derece saf ve temiz biri, en büyük isteği Teen Titans'ta yer alıp yeni Kid Flash olmak. Fakat Lex Luthor tarafından ihanete uğruyor ve güçleri geri alınıyor. Yanlış hatırlamıyorsam Blockbuster tarafından da öldürülüyor.


Diziye çok farklı şekilde adapte etmişler ve bence bütün dramatikliği gitmiş. Kostümünü çok beğendim ve öldüğünde kostümünün kalması hoşuma gitti. Açıkçası ben Jesse Quick'in bu bölümde bir şekilde süper hıza kavuşacağını düşünüyordum. Serumu ilk onun alması, kostümün yok olmaması buna işaret ediyordu. Olmadı, hayal kırıklığına uğradım. Zaten kronolojik olarak önce Wally West'in süper hıza kavuşması gerekiyor, umarım onu da Velocity 9 üzerinden yapmazlar.

Velocity 9 demişken, bu serumu kullanan birinin Barry'den hızlı koşmasına imkan yok. Dizi Speed Force'u çok kötü kullanıyor, aktarıyor. Speed Force çok başka bir şey ve ona erişimi olmayan süper hızlı karakterlerin Flash kadar hızlı koşmasına hatta daha hızlı olmasına imkan yok. Biri el atsa da şu olayı düzeltse keşke.


Trajectory'nin ölümü bize Zoom hakkında bir çok bilgi verdi. Ben sanırım 2-3 bölüm önce, Wells Flash'ın gücünden biraz çalıp Zoom'a verdiğinde demiştim bunu. Zoom ölüyor ve onun hayatta kalması için Barry'nin hızına ihtiyacı var. Dizi beni haklı çıkardığı için çok teşekkür ediyorum. Daha önce yazdığım teorime inanıyorum hala. Hatırlamayanlar için tekrarlayayım;

Hunter Zolomon: Earth-2 (Zoom)
Hunter Zolomon: Earth-1 (Jay)

Biz arada Jay olarak çoğu zaman Zoom'u gördük. Tipler aynı olduğu için şekil değiştirdi sık sık. Serum yiyen kişi hep Zoom'du. Gerçek Jay ise demir maskeli olan.


[review] [content title="1FilmDizi.Blogspot.Com.Tr" label="Toplam Puan"]Çizgisini bozmadan devam eden muhtemelen tek dizi The Flash. Aradan sonra güzel döndü. İleride olabilecekleri düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor. Earth-2'ye nasıl geçit açacak Barry, Zoom ile nasıl karşılacak? Bunlar hep merak ve heyecan konusu. [/content] [item value="8"]Seneryo[/item] [item value="8"]Görsel Efektler[/item] [item value="9"]Ses[/item] [item value="9"]Oyuncu Puanları[/item] [item value="9"]Site Puanı[/item] [/review]

This post have 0 [blogger]


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

recentcommentslide