-->

27 Mart 2016 Pazar

İlginç film Ve Dizi Replikleri



ASLINDA KAŞIK YOK!!(MATRİX)


Bazen filmlerde o kadar ilginç cümleler öyle benzetmeler duyarız ki kulaklarımıza inanamadığımız olur.İlk duyduğumuzda yadırgasak ta bu repliklerin çoğu filmin akışı içinde anlamını bulur, hatta bazıları filmi tanımlar hale gelebilir. İşte bu enteresan repliklerden bazıları..

1 )Bir tümörüm olsa adını Marla koyardım.(Fight Club)


2 )Sana planı olan biri gibi mi göründüm?. Benim ne olduğumu biliyor musun? Ben arabaları kovalayan köpek gibiyim. Eğer yakalasam bile ne yapacağımı bilemem. Anlarsın ya… Ben sadece yaparım.(Joker-Dark Knight)


3) Yeryüzünde sana en uzak nokta aslında sırtındır(Kaybedenler kulübü)

4)Yol zamanın bir fonksiyonu değildir. Hız , yolun zamana bölünmüş halidir. İvme ve sürtünme katsayısı bizi ilgilendirmez. Yolda olmak bir hıza sahip olmayı gerektirir. aksi durum , yolda durmaktır, durmak , sıkıcıdır ..yolda durmak , yolda olmak anlamına gelmez .. yolda durmak , yolda durmak anlamına gelir ..yolun bittiği yerde durulmaz ,.. ya önce durulur , ya durulmaz ..(Kaybedenler kulübü)


5)Oysa siz bir sebze bile olamazsınız çünkü enginarın bile kalbi var(Amelie)

6)Bu hayatta herkesin bir derdi var Cemal. Benimki de bu. Ölemiyom be amına koyayım. Eyi bi şey sanıyon bunu demi? Herkesler öyle sanıyor ama gel bir de bana sor. En berbat tarafı ne biliyon mu? Hiç kimseden hiçbir şeyden korkun kalmıyor. Ar damarı çatlıyor adamın. Doğru ne yanlış ne her şey karışıyor kafanda. Bu amına koduklarımın 100 sene önce neye inandıklarını görsen çok gülersin. Ben biliyom mesela. 100 sene sonra neye inanacaklar onu da biliyo olcem. Ya her şeyleri biliyom ben Cemal. Hee her şeyleri bilmekle hiçbir şey bilmemek aynı şey. Odun gibi oluyon işte. Onun için çok fazla kurcalamicen meseleleri. Eninde sonunda ölcek olan birisinin bu dünyanın derdini çözmesine imkan yok.(Sen aydınlatırsın geceyi)


7)Resmen iç organlarım zarar gördü seni severken (Behzat Ç)

8)Sana tanrı hakkında içeriden bir bilgi vereyim. Tanrı izlemeyi sever. Şakacının tekidir. Bir düşün. Sana güdüyü veriyor, sana bu sıra dışı hediyeyi veriyor ve sonra ne yapıyor biliyor musun? Sırf kozmik bir komiklik olsun diye bunu kullanmaman için kurallar koyuyor(Şeytanın Avukatı)

9)Ben mısır koçanı değilim, o yüzden beni yağlamayı bırak. (Pulp fiction)

10)Kuma yattık bekliyoruz ..ses yok… faça yok.. aniden çarpacaz(Neredesin Firuze)

11)O Bir kız değil ki..O bir balık.(Big Fish)


12)Komşusu açken tok yatmamak için zengin mahallesine taşınanlar var.(itirazım Var)


13)-Büyüyünce ne olacaksın?
-Diktatör, ya sen?
-Kayısılı turta..(Cesaretin var mı aşka?)

14)Ölüler tek bir şeyi bilirler.Hayatta olmak daha iyidir(Full Metal Jacket)

15)Öldürmek sigara içmeye benzemez, bırakamazsın.(Basic İnstict)

16)Her Newyork’lunun karşısındakine kötü davranmaya hakkı vardır (Ghostbusters)

17)Seni hiç sevmiyorum süt oğlan, babanı da sevmezdim(süt kardeşler)


18)Neden sigara dumanı asla sigaraya geri dönmez? Neden moleküller birbirinden uzaklaşır? Neden dökülen mürekkep damlası yeniden kullanılmaz? Çünkü evren, harcama ve israfa doğru hareket eder(Mr No body)


19)Ben neden benim de başka biri değilim ?(Mr No Body)

20)Çözmesi 2 dakika sürecek bir labirent çizmek için 1 dakikan var’(İnseption)

21)Şeytanı arkasından nasıl vurabilirsin. Ya ıskalarsan ?(Olağan şüpheliler)

22)Tanrı; eğer tanrı varsa, sizi korusun; eğer siz varsanız.( Sherlock Holmes)

23)İnsanların dikkatini çekmek için onların omuzlarına dokunmanız artık yeterli değil. Onlara bir balyozla vurmanız gerekiyor.(Seven)

24)Dans edemediğim devrim, devrim değildir.(V for Vandetta)

25)Ne kadar duman, o kadar randıman.(Başka Semtin Çocukları)

26) Bu Bakışa Çelik Mavisi Diyorum. ( Supernatural )


27)Zamanı kim okşayabilir ki?(Ağır Roman)

28)Adım Duygu, 25 yaşındayım, hayatınıza İstanbul’dan katılıyorum (incir Reçeli)

29)Bence siz yazarların kafası doğuştan güzel.(İncir reçeli)


30)İnsan yarım kalmış bir projedir. Aşk onu tamamlar.(Şubat)


31)Eğer manyaklar telefonla konuşursa, deliliğin telefon kablolarından aklı başında insanların kulaklarına sızıp tüm dünyaya yayılacağından korkuyorlar.(12 maymun)

This post have 0 [blogger]


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

recentcommentslide